غذا ساز گاستروبک مدل ۴۰۹۶۵

دستگاه غذاساز حرفه ای گاستروبک مدل ۴۰۹۶۵ ابزاری با کیفیت برای تهیه انواع خمیر پیتزا ، کیک ، شیرینی ، خردکردن سبزی ، ریز کردن و رنده کردن گوشت ، سیب زمینی ، پیاز ، انواع میوه ها و حتی خشک کردن سبزی می باشد.
کارایی های متنوع ، کیفیت بالای قطعات به کار رفته در ساخت این غذا ساز ، طراحی کامل و موتور قدرتمند ۱۱۰۰ وات با قدرت چرخش ۱۵۰۰ دور در دقیقه از ویژگی های این مدل می باشد.
این غذاساز دارای دکمه ی Pulse برای عملکرد پالس ضربه ای می باشد که موجب عملکرد عالی و سریع دستگاه در لحظه می شود.
غذاساز گاستروبک مدل ۴۰۹۶۵ دارای سه ظرف شفاف در اندازه های مختلف :
۱ – ظرف شفاف بزرگ با حداکثر ظرفیت ۲ لیتر ، مناسب برای تهیه انواع سوپ و میلک شیک .
۲ – ظرف شفاف مخصوص با مخزنی برای خروج آسان وسریع برای مقادیر زیادی سبزی و میوه که بعد از انجام کار به راحتی از طریق خروجی مخصوص ، بدون نیاز به باز کردن درب اصلی ، از ظرف اصلی خارج می شود ( سیستم شوتینگ ) .
۳ – ظرف شفاف کوچک اضافی با تیغه ی ” S ” مانند جهت همزدن غذا هنگام اضافه کردن مواد غذایی کوچکی از قبیل سیرو ادویه جات .
سه صفحه ی دیسک در کنار این دستگاه وجود دارد که اولین صفحه مخصوص تکه تکه کردن، صفحه ی دوم برای ریزریز کردن گوشت و سومین صفحه برای گرفتن آب سبزیجات می باشد.
غذاساز گاستروبک دارای محفظه ی مخصوص برای جا دادن تیغه های دستگاه می باشد . این محفظه که در زیر دستگاه اصلی قرار گرفته ضمن حفاظت از تیغه ها ، استفاده از آن را راحت تر می کند.
تمامی قطعات این دستگاه قابل شستشو با ماشین ظرفشویی می باشند .
طریقه درست کردن انواع غذاها ، خمیرها و میلک شیک ، نوشیدنی های مدرن و … با این دستگاه به طور کامل در دفترچه راهنمای انگلیسی دستگاه آورده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *